Tuesday, December 22, 2009

kawan tu memang penting kan.

cuti sem mmg cam buhsan.
tp ade 2 bende yg buat aku rase tak buhsan laa jugak kan.
first, trip ke JB ritu.
trip utk kursus pengukuhan jpk/jpnr kat uitm bandaraya, JB
buhsan gak tp ley jadik besh coz adenye makhluk2 yg suke wat bende merepek-repek.
ahaha.

second, jumpe dila ngan fiqa
lame kot tak jumpe.
mcm-mcm di gosipkan.
laen kali kite jumpe lagik ya!

aku.biya.amalina.tom.naz.zarif.lola.mail.zainal.shaq.mamu
pix time kat Nusa Jaya, JOHOR.
bersama Majlis Tertinggi JPNR uitm penang.
korang rawk weh.
jumpe di penang yah!
aku.lola.mail.zarif.shaq.mamu.biya.zainal
pix time kat Uitm Bandaraya, Johor Bahry.
sempena Kursus Pengukuhan JPK/JPNR Uitm Pulau Pinang
kawan gila-gilaan.
korang mmg buat hari-hari aku kat uitm larkin ritu meriah.
tak sabar nak jumpe korang blk penang nanti.
tak sabar nak merepek ngan korang sebenarnye.
ahaha.
fieqa.dila.aku
pix time jumpe kejap kat shah alam.
kawan terBAIK time kat pre-comm.
rhendu weh nak study, nak gelak-gelak nagn korang lagik.
dila.aku
lecturer math aku mase kat pree comm.
ahaha.
rhendu nak blaja math ngan kau.
nak dgr kau mimpi speaking english.
hee :D
fiqa.aku
bday kiteorg sama ok!
8 Oktober.
aku hope kau move on selalu ya!
tak maw sedih-sedih.
bia org nak ckp ape.
aku taw kau kuat!
:D
p/s: kejap jek da nak blk penang.
aisshh.



No comments: