Tuesday, January 12, 2010

1st entri untuk tahun 2010

ini entri pertama aku utk thn ini.
ye aku taw da agak lame aku tak post entri kat cni.
lately aku bz ngan byk komitmen.
al-maklumlah, sem baru da start.
then sebagai pelajar byk komitmen dan tugasan yg aku kene pikul.
urmm.
penat.

klw nak bercerita pasal tahun lepas.
mmg byk bende yang aku leh katekan DAMN yg berlaku.
tp dlm DAMN tuh sume byk jugak bende yg GOOD2 berlaku.
hahaha.

seperti tahun-tahun yg lalu.
byk azam yg tersemai kat dlm kepala otak aku.
dan alhamdulillah azam tahun lalu, 2009 ade yg tercapai.
so thn ni aku ade la jugak berazam sesuatu.
tp biarlah rahsia.
hee :D

taktaw ape lagik aku nak cite.
byk bende sebenarnye ley diceritakan.
tapi tak taw nape aku cam mls jek kan nak bercerita.
nak menaip.
apehal tah.

nanti bile2 aku post lagik.
sekarang kepale otak aku kosong.
jiwa aku kosong.
aisshh.
ape lah nak jadik ngan aku.
:)

p/s: need some space!

No comments: