Tuesday, December 22, 2009

saya tak desperate.

hye stalker!
da lame aku tak merepek.
tak taw nak merepek ape jek dlm ni.
makin lama semakin busan nak update blog ni.
urmm.
banyak cite nak diciterkan sebenarnya.
tapi entah laa.
lately, perasaan malas malas melanda-landa sekarang.
pehal tah.

result exam da lame kua.
alhamdulilah. lulus semua and maintain 3pointer.
next sem kene blaja hard lagik.
cehh.
tiap-tiap sem aku berazam bende yg same tp last-last enjoy tak ingat dunia jugak.
ahahaha :D

lately, banyak gak bende da jadik kat life aku.
urrm..
CINTA?
tidak sama sekali ade dalam kamus hidop aku lately.
malas nak pikir. enjoy ngan member-member lagi penting sekarang aku rase.
aisshh.

"CIK BABY SILA BERUBAH!
UMUR AWAK TUH DA NAK MASOK 24THN TAHON DEPAN
SEDAR-SEDAR LA DIRI TUH."


kata-kata tuh selalu tergiang-giang kat telinga aku lately ni.
lately, semakin ramai bertanyakan aku pasal BF.
biler nak kawen lah.
ape laa.
buhsan wehh nak dengar soalan-soalan tu sume.

kepada siapa yg rasenye nak tengok aku ade bf ke ape ke
sila-sila laa carik kan aku bf ya!
tak ya banyak bunyik.

btw.
aku tak DESPERATE langsong ok!
takde bf pon ok jek.
tak semak kepale otak aku.
hee :D

p/s: kadang-kadang sepi tu best jugak kan.
urrmm.

No comments: