Sunday, January 25, 2009

terima kaseh kenangan part 2

sambungan dari terima kaseh part 1.
beshnye klw dapat kembali ke alam tu.
tapi mase tak bole diulang lagik kann..
kenangan bwat aku matang.
kenangan bwat aku rase bahagia!
rhendu ohh rhendu.


1 august 2008..tyme gigs kat noisy ampang, gigs aku samok sampai sempot.hahahha..tyme ni gak kot aku jumpe dal 4 da first tyme. :D
we had a great tyme kan tyme ni. besh. yg besh gigs tu coz ade monaco heart attack ku.. virginia on duty thanx coz sudi layankan crowd ngan peform lagu tigersuit by raien..ohh teruje sial! sume samok tak hingat dunie.wlpon tyme tu aku asyik muntah2 jek. gigs tu bwat aku xley luper kerana samok sampai sempot.

gigs kat Nav-NA di Nusa bestari 1 march 2008. gigs yg paling-paling aku tak bole lupekan. gigs yg paling samok. besh ohh besh..even yg perform tyme tu 2band jek, the monaco heartattack ngan halal hadhari tapi gigs tu teramat lah besh! walaupon lokasi die tak strategik,kecik giler nak mampos tempat gigs tu tapi tu lar yg paling besh. samok!! tah biler tah lagik aku dapat pegi gigs yg macam tu lagik.enjoyable.seronok.

tyme ni kat konsert di selatan kat city plaza. gigs tak besh sgt lar.cos byk sgt band.penat nak tunggu. dlm pix ni aku tumpang menggedik kat camera aienDgreat. :D
tyme pegi ni pegi ngan cik ketat naek kete die. pastu blk ngan cik apez ku syg.huhuhu..
ohh tu sume da tinggal kenangan.

ke genting lar lak dude. tak masal kann..tak taw nak pegi mane pastu maen giler pegi genting.wakakaka..sengal! pegi kol 9mlm blk kol 2 pagi. ohh cool.

bmp1dA babe! rhendu korg. nape ek kiter sume tak 1 claz lagik skrg. klw kite sume 1 claz lagik mesti havoc kann claz kite. even aku taw aku paling besar n paling tua dikalangna korang tapi tu sume tak jadik probs kann..hope kowg sume study smart ok! nnt kite bwat reunion taw taw.


tyme art of noise. gigs pertame kat city plaza.bapak meriah.ramai beb org tyme ni.gigs paling ramai orang kat city plaza if im not mistaken. besh!! gigs ni yg bwat 2 org mber aku iaitu angah ngan omar utk dtg ke jb bwat pertama kalinye.giler besh tyme ni.pagi2 naek bus ke jb pastu mlmnyer gerak blk kl blk semule coz esknyer nak pegi tgk off minor kat mcPa. bapak lepak tapi seronok beb! blk jb berlima jek : aku,nadd,cha,angah ngan omar je. tapi bile tyme nak blk kl tanak cam ramai lak kan naek bus. pegi ngan dak2 monaco,ketat,yahh,eca,caon,wann,zika n etc. rhendu seyh moment2 mase tu..

*kenangan memang tak boley utk diulang blk kerana ianya sudah menjadik sejarah*

No comments: