Sunday, January 25, 2009

terima kaseh kenangan part 1

aku busan.
busan ohh busan..
sambil melayan diri aku yang busan ni tibe-tibe tergerak nak tengok pix lame2.
korek punyer korek pix lame-lame ni lar hasil nyer.
pixcha lame-lame.



memories tyme aku keje kat pizza hut jusco tebrau city. tyme ni bday aku. dak2 ni wat seprise kat aku. rhendu ohh rhendu zaman aku kerja kat pizza hut dulu. tah biler tah agak nyer aku dapat merasai saat indah tyme keje kat citu.

tyme ni raye mase tahun 2007 kot.klw tak silap aku lar.pix ni kiteorg amek tyme raye kat uma loq ngan said kat mutiara rini.rhendu kot nak lepaking ngan said ngan loq cam dulu-dulu.tapi tak taw bile bende tu sume akan terjadik.memasing da ade life memasing kan.papepon im still missing all da memories.yeay!

restraint perform kat larkin jb. besh kot.tapi tyme restraint jek yg besh.samok aku tyme tu tak hingat."until the end"!! ermm..pastu yg aku ingat blk dari gigs tu tros grk g desaru.ohhh penat oh penat tyme tuh. aku tanak pegi dow tyme tu.nad ngan yahh pujok mmg tak jln. last-last embai ngan aus pujok br jln coz dowang janji kol 6am gerak blk jb blk patu anto aku blk g keje tros. hahahah..sian kowang kene ikot rules aku tyme tu. tak enjoy sgt kan tyme tu.

tyme ni dak2 secret silence..toyz opera..last date with you perform kat skizo cheras. gigs yang aku buat cam gigs tu bapak aku yang punye. hahahah.. tak ramai kot. besh moment.biler lagik dude kite nak have fun camni lagik?

urine test fiesta. hahahha.. hampeh tol gig s aku pegi kene rush ngan polis.23 march2008.hampeh tol.tak masal kene angkot naek van polis g balai polis. tah pape jek.tapi takde ape nak dirisaukan coz kiteorg sume negative lar beb.bebas dr dadah.clean n clear.yeay! errmm..btw, ni dijadikkan kenangan yg plg aku takkan lupe kan coz jarang kot org ade kenangan cam aku ade ni.

No comments: