Tuesday, January 27, 2009

manusia pelik.

kamu pelik.
kamu pelik kan nape org cakap kamu pelik.
sebab kamu mmg pelik.
berubah ngan tibe-tibe.
tak de angin ribut taufan tibe-tibe jek keep silent ngan org.
tak pelik ke namenyer tu?
kiter ade ke gado tyme tu?
takde kann..
cube kamu ingat blk!
mmg seingat org kite takde gado pon saat tu.
tapi..
since org tanye bout girl bodo tu lar start segala bala bencana datang.
stupid!
kamu start wat bodo ngan org.
start ignore msg,call dr org.
ermm..org pelik lah!
pelik.
ape kaitan pertanyaan org psl dat stupid girl ngan perubahan layanan kamu kat org.
org teros pelik.
dan biler org sume tanye pasal kamu hanye satu perkataan yg akan muncul dari mulut org mahupun org2 yg bertanye pasal kamu tuh.
perkataan tu ialah pelik.
org rase masalah pelik org ni da nak sampai ke kemuncak nyer.
biler org terima sms dari kamu yg berbunyi "apa yang pelik"
rase nyer ni jawapan yang paling bernas org boleh kasi.
org pelik ngan perubahan sikap kamu tu.
one more thing..
pelik nape kamu tanak ngaku yang kamu mmg kenal ngan stupid girl tu tyme org tanye dulu?
kamu nak jage hati org ke?
ohh..excuse me! xpayah nak jage hati org.
kamu da bwat org betol2 terluka.
kebenaran tu sentiasa ada untuk org2 yang benar2 ikhlas.
dan kebenaran tu sudah terungkai.
terima kaseh manusia pelik..
sebab sudi bwat org jadik gni.
chenta org sudah mati.

2 comments:

eJump said...

ouch~~ must be hurt...
i knw how ur feeling dear..
like all ma member say's...
maby u deserve a better man in ur life?...
or...
mayb i just happen da way it should b??...
or...
maby..it just a maby...


n some of ma friend just ask me...
"susah kan nak terima org yang kite syg tinggalkan kite."

be patient ya... chill out~ ^^

c!k baBy said...

thank 4 ur comment.
i hard but i must be strong rite.

:(