Wednesday, January 28, 2009

melalak.

rini g sunway ngan mak nadd sume.
pastu gi redbox utk karaoke.
wah seronok beb!!
memule dgr 3jam beb karaoke.
pergghh..kiteorg rase bapak lame kann.
pastu da masok sane..hamik kau sampai tak ingat dunia kiteorg nyanyi.
ni aku nak listkan lagu yg aku nyanyikan tadi.
byk gak beb.
even aku taw sore aku ni tak lar mantap mane tapi ok lar utk suke2.
hahaha..

list lagu:
1) menjaga hati- yovie&nuno
: aku pilih lagu ni sebab aku suke kott ngan bait-bait lyrix die tu plus lagu ni gak bwat aku terkenang kat nigez ngan amad yg sememang nyer suke kott kat lagu ni tyme lagu2 ni memule popular kat radio. rhendu kat mereka :(
2) cinta ini membunuhku- d'masive
: lagu ni bwat aku teringat kat dal yg benci giler kat lagu ni tapi tidak bagi aku.aku suke lagu ni coz lyrix die bermakna. aku penah kot send lyrix kat someone thru sms. errk..
3) dua insan bercinta- ella
: asl tah aku pilih lagu ni. suke-suke jek kot.
4) hanya kau yang mampu- aizat
: byk kenangan klw diingat blk ngan lagu ni. memule lagu ni bwat aku teringat kat si chenta hati aku yg telah pergi tu. coz die mmg taw aku suke lagu ni so klw kiteorg naek kete sesame then kat radio ade lagu ni mesti die akan kuatkan sound radio tuh. ohh rhendu!..lagi satu lagu ni lagu tema kiteorg mase "minggu jahanam".heheheh..asyik2 ulang lagu ni jekkan kawan2.rhendu larr moment kite g desaru,g mkn kat uma boris,g karaoke kat diva dll.biler moment cam tu nak berulang lagik ek kawan2?
5) fantasia bulan madu- search
: lagu wajib aku klw g karaoke
6) elergi sepi- azharina
: lagu die besh! aku minat kott.
7) seandainya masih ada cinta - dayang nurfaizah
: lagu ni aku mmg ingat giler2 kat my super duper ex fooL bf. tyme zaman sekolah2 dulu kiteorg mmg suke giler kat dayang. pantang dgr dayang dtg jb confirm kiteorg lincah jek nak pegi tgk. ni sume kerana sham member x fool bf aku tu yg selalu update kat kiteorg pasal dayang. ehh..mane ahh sham?lame tak dgr citer die.
8) senggol-senggolan cubit-cubitan- mas idayu
: giler tak aku ngan nadd nyanyi lagu dangdut
9) sehidup semati - indigo&juliana banos
: lagu ni ingat kenangan sekolah tyme form 5 dulu. tyme nyanyi lagu ni tak masal ingat iwan,separang,apez si chenta hatiku dll.tapi yg paling ingat iwan lar.coz kiteorg penah karaoke kot lagu ni.rhendu beb kat geng2 sekolah dulu.biler nak reunion ni?
10) memori berkasih & gurauan berkasih - nana&achik
: lagu ni konfirm2 ingat kat usop maiden. hahaha..aku takley concntrate tyme nyanyi lagu ni. madah nak ketawe jek klw ingat2 lagak die nyanyi lagu ni.
11) my happy ending- avril lavigne
: ingat kat anis. pastu lagu ni mmg sesuai kot ngan aku skrg ni.
12) baby one more tyme- britney spears
: terkenang alam persekolahan. ohh rhendu nyerr..
13) niat- elyana
: lagu nyer besh.hahaha

giler byk kan lagu aku nyanyi.
ade lagik tu tapi tak ingat da..
ade lagu yg tak sempat gak aku nyanyi.

wishlist song yg aku nak nyanyi laen kali:
1) cinta- flop poppy
2) aku dan kamu- flop poppy
3) atas nama cinta- flop poppy
4) kesetiaan- sarah
5) ku teruskan- sarah
6) bunga-bunga cinta- misha omar.

so barang sesiapa yg suke karaoke, jom lar kite karaoke sesame nnt.
hahahah..

*rhendu nak karaoke kat diva kat xtra jb*

No comments: