Friday, February 18, 2011

cerita segalanya

assalamualaikum yaww!
ehh.
hari ini aku malas nak menaip panjang. atau erti kata lainnya aku malas nak menaip sebenarnye.
just nak add gambar-gambar jek untuk tatapan umum.

jadi.
mempersembahkan.


members outing pegi jalan-jalan di Pulau Pinang.
(ayat tanak macam skema pulak kan)

photogedik kat dinding-dinding Taman Kota Lama.
dah nak masuk 3thn dok Penang la ni baru nak ke sane.
aissshh.

dengan Belon budak Bertam, Penang
study kat UniMAP
sekarang sedang nak usha aweks Negori Sombilan.
Semoga success ya!

Best gossiping partner terhebat!
wanjoe.
kau mmg kawan yg baek la yaww!
selamat bercinta dengan si dia ya.

dengan najlaa budak Pokok Sena, AlorStaq kedah.
satu UniMAP dengan Wanjoe && Belon.
Selalu jiwa kacau.haha.
hope kau tabah menghadapi segala dugaan ea.
erm erm erm.
:)

pix ni aku yg capture sengan menggunakan kemahiran yg tak seberape itu.
Personally aku suke pix ni.
ehh.bukan sebab aku yg capture.
tp aku rase macam ade sentimental value disitu.
erm erm.

buat masa ni, ini sahaja yang mampu dihidangkan wat tatapan umum.
nnt ade lagi entri bakal menyusul.
tungggggggggggu.

aihh.
kenapelah sgt malas skrg ni.adoi.

Banana Pirates

wassalam.

p/s: baby nico im in love~
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: