Wednesday, January 5, 2011

1st 2011

gambar sepanjang aku dalam tahun 2010.

assalamualaikum yaw!

btw, ini adalah 1st entri untuk tahun ini ya para peminat.ohh ya, maaf cam dah lama tak menaip entri kat sini. since 1 jan til now yang dah masuk 5 jan dah pun.aihh.saya seorang pemalas.hahaha.harap maklum.

seperti yang sudah diketahui, sem baru sudah bermula.aihhh.terasa mood cuti tuh tak abes lagi kot.keh3. ehh, chopp before tu nak citer dulu apa yang aku buat sepanjang tak menaip entri merepek seperti selalu.

masa malam new year tuh, yaa aku taw ramai manusia di KL dok p tengok bunge api lah, tgk artis lah dan sebagainye. tapi tidak untuk aku, new year dis year aku kat uptown danau kota.hahaha.cool kan.org dok tgk concert aku lak bershopping cuci mata tgk2 barang bersama kekaseh tirua. kahkah. well, that the last meeting actually ngan kekaseh tiruan. yaaa.i know u miss rite now kan.tp sabar ya. next cuti i will balik umah k.hehehe.

ok, pastu 1hb aku tak kemana kot.dok uma jek senang hati.ehhh, tak senang hati pon sebab esok nye dah nak balik penang kot.uwaaaa~ sangat malas! hee. tapi kalau tak balik biler nye nak abes belajar kan. takpe sabar yeee cik baby awak tinggal 1sem ni jek.pasni p pktikal sudah.so chill yaww!

2hb, aku gerak naik bus pukul 2.30pm ke penang ye para peminat. tido bangun tido bangun akhirnya sampai jugak penang atau lebih tepat sebutannye Butterworth bus station dalam pukul 6 lebih camtu la.pastu straight ke kolej mutiara sebab sem ni dok mutiara lagi.heeeeeeee.gatai sangat sebenarnye, dapat kolej kristal yang kat dalam tu aihh tp tamaw.gatai kan minah ini. so sem ni aku dok mutiara satu bilik dengan Daya one of my housemate last sem. sem ni agak suram sket sebab tak ramai clasmate dok mutiara. but its ok. cik baby bole survive ok! chaiyok-chaiyok! heee. sem ni dok tingkat 2 tapi blok yang sama cam last sem. naik setingkat. takpe lah. exercise bak kate ade org tu yang aku ni gemok? whaaaaaaat? aku gemok ke? ehhh, lupe nak citer intan one of my clasmate also dok mutiara gak tapi dirumah dan di blok berlainan.heeeeee.

3hb, start pegi campus cam biase. pegi first class kat perda 34. class LAW ye para peminat.Ohhhh My god, 1st class of a week is LAW class. selamat berpening-pening kepala lah nampaknyeeeeeeee.haha. tapi lecturer tak masok clas pon. so pastu p campus lak. register kat HEA. then straight away p mkn kat kolej kristal la kot. so far aku tgk kristal cantek kot! siyes. but keinginan nak dok situ takde.maaf! then lepastu class ETR pulak. tu pon kat PErda jugak. ok. senang citer hari isnin hari di PErda. heeee. pastu lepas-lepas tu balik uma relac-relax jek la.hahahhaa.

4hb & 5hb, pergi class and balik class seperti biasa.balik uma.on9 jap.layan tengok citer tiramisu and ayoup di tonton.com.my.heee.al-maklumlah kat cni takde tv ye para peminat.heheheh.

btw, setakat ni life aku utk sem baru ni alhamdullilah. so far so good.mudah-mudah semua ini akan bekekalan.insyaallah.

tu jek nak cite.
ok bye.
wassalam.heeee

p/s: struggle sikit sem ni.

No comments: