Thursday, December 23, 2010

kawen-kawen

harini aku update entri ini menggunakan laptop didi yg aku rase cam cool jek sebab ade nye bende alah ni.

Bear Emo BF
cumel kan.
kanak-kanak riang lak aku rase letak binatang gerak-gerak ni.

Abaikan citer binatang gerak-gerak tu.Sekarang kite borak tentang bende yang lagi serius. (reti rupenye aku siyes kan)hahaha.Ok leave it. Ni ha aku nak share bende sket. Pasal KAHWIN.
Tadi kat fesbuk aku ade up status cam ni


tak nampak sila buat tumbesaran oke!
hee.


berbalik kepada cerite asal dan merujuk kepada gambar dan kata-kata distatus aku tu.Errm.sebenarnye aku takde niat pon nak merujuk kepada sesiapa pon even untuk bekas kekaseh yang sudah bertunang.Jodoh kau dah sampai kan.So, tahniah ler.Tapi, kata-kata tu daripada teman-teman aku yang lain lah.harap maklom.

Ok, actually aku taip entri ni bukan ape. Ramai sangat yang aku rasa tengok muke aku jek tanye soalan ni.Mentang-mentang lah umur aku bukan lagi belasan tahun tapi i awet mude ok.hahaha.geli kan korang bace ayat tu.takpe.aku paham.aku mmg perasan.ohhh.whateva.

Aku, insan yang memiliki nama Azrina Samsol yang bukan nama penuh ini ingin membuat satu pengakuan khas! Pengakuan ni kat cni jek tau dapat tempat lain tarak.hahahhaa. jeng jeng jeng. Mesti berdebar-debarkan korang ni semua.ceh, semua. Bajet ade org bace lah blog kau ni.perasan jek lebey kau ni taw.hahaha.ok.Serius plis!

Takde la pengakuan sangat sebenarnye.Just nak cakap kepada semua yang dok sibok tanye soalan "ehh bile nak kawen?" "ehhh.sekarang watpe?dah kawen ke?" " lepas belajar ni kawen la tu" and bla bla bla.
Semuanya perihal kahwin kan.
So, aku rasa cam dah penat nak jawap.Jadi ni je jawapan yang mampu disediakan.
kepada semua para peminat.
aku ni masih bergelar pelajar tau.Jadi cam tak proper pulak kalau tibe-tibe jek aku nak kawen.tak masalkan.ehh.tapi.bole jek sebenarnye.tapi.ahhh.taknak serabut lah. Persoalannye, aku cakap bole jek nak kawen ni dah ade calon ke?
Calon?
ehem ehem.
insyaallah.kalau dah jodoh tu tak kemana kan kekaseh tiruan.
doakan aku ya semoga jodoh aku bersama si dia berkekalan.AMIN.
tapi.Zahiril Adzim ku sayang macam mane aihhh?kesian beliau.
takpe.Zahiril Adzim tetap dihati.
ehhh.melalut sudaaa.Stop jap.Sori ye.heeeee

well.

Aku nak kawen nanti insyallah aku akan jemput semuanya.taknak satu pun tinggal harapnye.Aku nak kawen la gilerrrr.tamaw jadik andartu. Uwaaaa~ menangis mak aku.Sian mak aku teringin nak ade cucu katanya. Tapi anaknya sibok nak kendong scrol diploma. Mak aku yang cakap.Aku gelakkan jek.hehehe

psssst.
aku target before umo aku 28thn or on 28thn aku mesti dah kawen.
insyallah.

tu jek nak cakap.
wassalam.

*kekaseh tiruan is sejenis makhluk yang sayang kat manusia b ernama Azrina Samsol.jgn jeles ok para peminat.keh2*
Bear Emo BF

p/s: sharing is caring kan.

No comments: