Tuesday, December 21, 2010

repeat

credit to maria elena.
video anda ini awesome.
ini yg buatkan aku berminat letakkan video beliau disini.
hahaha.

ok fine.
pada sape-sape yang dah tengok video ni kat FB aku, korang takya tengok lagi.kang cakap busan lak.tapi pada sape-sape yang tak tengok lagi.sile-sile lah tengok yaw!
hahaha.
video ni bagus untuk tatapan pada sape-sape yang suke menyoal bende yang dah terang lagi nyata depan mata kot.aku tak suke bende tu.diulangi lagi sekali.TAK SUKE.huruf besar kau aku kasi.lalala.
bukan ape.memang dah taw jawapan yang nak tanye banyak-banyak kali tu pasai pa kan? (ek eley bahase utara pulak kua kan minah) sori.banyak makan kari nasi kandaq ini lah jadi nye.hahaha.
btw, aku tak suke nak repeat-repeat bende yang aku dah cakap.kalau tanye sekali jek takpe.ni berkali-kali.jadi jawapannye.aku diam jek.senang.hahaha.
ermm.sebenarnye takde idea nak update.sebab harini mood baikhehehe.tak emosi lagi.
so entri kali ni da suasane santai.tak gundah gulana.lalallaa.
tu jek.
ok bye.

hug and kisses sket.
muah muah.
:)

eh tak.
cam video clip kat atas.
Assalamualaikum.
tak jawap dosa, klw jawap? Sayang.
(style maria elena tu cute kan)

p/s: lari jap pegi bangi.heee




No comments: