Monday, October 19, 2009

hi bahagia.

aku sedang bahagia?
:D
haha. tak ley blaaaaa.
ye kan jek aku ni.
mulut kate bahagia. hati lain lak yg aku rase.

bz nak final exam.
byk bende nak citer sebenarnyer.
tp tataw nak start dari mane.
so simpan jek dulu bebanyak.
hahahah.

final exam!
tensioonnnn.
tak ready ape jek lagik ni.
enjoy.enjoy.enjoy.
tu jek keje.
padan muke aku.

pape pon da nak abes sem2 da pon kan.
tak nak abes sem ni bole tak.
cam pendek sangat jek kann.
huu haa pon tak puas.
da nak masok sem 3 da next sem.

papepon.
tak sabar nak final exam.
evendow dalam hati takot dow nak tempoh.
tapi tak pe.
sebab nak cuti sem panjang punye pasal.
aku sanggop.
ahahaha.

seingat aku paper last abes 10th november.
tp aku nak blk lepas 13th november.
ni sume kerana gigs LA QUIETE kat penang pada 13th november tuh.
yeay!!
ayoh kawan-kawan di KL dan JB mai penang.
aku tunggu kedatangan kalian.

pastu kite blk KL same-same.
tak sabar weh.
rhendu2 nak jumpe korang.

pada yg kat JB tuh.
jgn nak buat-buat lupe ea present bday aku yg kalian janjikan itu.
aku akan pulang jua JB tuh tuntut janji.
ahaha :))
RHENDU JB!
sumpah!!

ok deh.
ni jek kot yg termampu aku taip.
wireless can baa alip baa yaa.
nak uplod pix pon cam f u c k.
menyirap aku!

papepon.
aku memang amat BAHAGIA.
end.

p/s: selamat tinggal sepi.
selamat datang bahagia.

kepada tukang kutok LIVERPOOL .
terima kaseh atas kutukan korang.
aku redha ngan ketetapannye.
puas kan ati korang?
ahaha :))

No comments: