Friday, October 9, 2009

8 October = 23 years old

bday aku smlm.
8 OKtoBER.
dah berganjak setahun lagi angka usia aku.
23TAHUN. ye mmg patut dah kawen kan umo tuh.
tp aku neh? maseh lagik belajar di UITM dlm sem 2.DIP hotel management.
aisshh..

nothing speacial pon.
biase2 jek. ye laa da tua pon umo tuh. tak ya nak ngade-ngade sgt.
ahaha.

thanx pada sape yg wish.
aku memang sayang korang beb!
pada sape yg berJANJI nak bagi present kat JB tuh, akan ku bawa badan ini ke JB dlm mase terdekat neh.
tp ensure kasi duet tambang aa.
:D

tp.
petang pas blk class smlm aku p Hotel Sunway wat part time.
penat tapi besh!
ade org banje KFC.
nampak remeh tapi tah aku rase terharu aa gak atleast ade aa yg nak celebrate bday aku evendow keadaan cam tak sempurna.
ye laa, melantak KFC mase nga keje.
nak jadik ape kan.
tp besh yg penting.

ramai gak dak-dak ni bagi birthday wish kat aku.
paling banyak birthday wish yg berbunyi camni

"umo da 23thn, biler nak kawen?"
ni aku jawap kat mereka.
"tolong carik kan aku calon suami plz!"

ha puas ati korang kan.

lagi 1.
dorang suke bg wish cam ni.

"hope cepat-cepat dapat bf. bf yg ensem-ensem"
ni pulak jawapan aku.
"ye. nanti aku carik bf ok. tp klw lebey afdal ape kate korang carikkan aku bf tuh sume?''

hahaha..
thanx ya kawan-kawan concern pasal aku yg sedang kesepian lagi keseorangan neh.
aku taw aku tak de bf.
dan korang nak tgk aku ade bf kembali.

insyallah.
klw ade jodoh tuh ade laa k.

dikesempatan ini,
aku nak wish jugak hepi besday kat

:- GOH CHAI TING ( ye aku taw die tak bace blog aku ni. tp die ni mber aku ms form 2)
:- AMIRAH SYAFIQAH ( aku rhendu nak celebrate bday same2 ngan kau)
:- IJAM RESTRAINT ( terKEZUT saya bace ROTTW tgk bday kite same date)

mereka-meraka diatas ni sume birthday date same ngan aku 8 OKTOBER.
ye aku taw tahun kelahiran kami tak same.
tapi kite sume kembar tarikh kann :D

last but not least,
move on baby!
yeay!!
p/s: hye ijam.
thanx add kat mys.
terkezut kott.
btw. bday kite same lah!
you'll never walked alone

No comments: