Saturday, April 4, 2009

tunjukkan aku.

title of song: tunjukkan aku
by: boneca

Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis
Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?
Oh...

Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan, tunjuk sesuatu
Apa dia yang satu itu?

Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu? Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Tuhan, tunjukkan aku
ermm..
aku cukop suke ngan bait-bait lyrix lagu ni.
aku slalu ckp kat budak giler yg aku dedicate lagu ni kat die.
aku juz nak die paham ape yang aku rase melalui lyrix lagu ni.
huh.
p/s bdk giler kau da bwat aku sayang kat kau.

1 comment:

Yanaa Boston ;) said...

baby , yanaa kerinduan sme kamu . lgi ni de dlm yanaa nye blog :DD