Sunday, January 4, 2009

selamat tahun baru 2009, selamat tinggal 2008

mungkin agak terlambat aku nak ucapkan selamat tahun baru 2009.
ermm..
seperti tahun2 sebelomnye..aku tak penahnye nak jadik org bodo bersesak2 nak menyambut tahun baru.
dan pada tahun ni aku juz sambot tahun baru ngan teman2 kat hostel di kolej baiduri UiTM Pulau Pinang. yeay!
syok jugak beb! coz dari dalam bilek jek kau dapat tgk bunga ape atau name inggerisnye fireworks ewaahh!

so..ape azam tahon baru kowang?
aku pon ade azam aku tersendiri gak. cheh!
walau ape pon azam kowang hope kowang dapat lar tunaikan azam kowang tu sebaek mungkin.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

selamat tinggal 2008

aku kira 2008 ni tahun pahit manis aku.
ermm.. da nak end year bulan 12 tu aku kire tyme ngan moment yang paling pahit!

ohhh..selamat tinggal memori.

No comments: