Tuesday, December 30, 2008

new life begin.


dis pix was capturing tyme kiteorg hangout tgk movie kat jusco seberang prai.
in dis pix from left : izZ, farah shahira, akak emma , ixxad emir, mel da gedik2, ngan aku si rox bebeh.


hey!

agak lame lar sey tak update ini blog.hee~
bukan pe bz ngan preparation ngan xtvt2 kat campus baru ni.
yeahh.. from now aku da officially jadik pelajar diploma pengurusan hotel UiTM Pulau Pinang.
hahaha.. cam tak caye dude!
for dis tyme aku pegi penang sendirik. sola fighter beb! parents aku tak dapat antar coz atas sebab2 tertentu.
ermm tak pe lar. tak kesah lah. mencabar sket.
org kate aku kesini nak bawak diri lar konon2nye kan.
ermm..honesyly,tu mmg one of da reason aku ke sini.tak taw lar nape.
situasi da banyak berubah aku! i hate it. i hate changing!!!
4get bout it.. life must go on. yeay!!
xtvt aku sepanjang minggu lepas amat lar membusankan.
as u know, biase ahh klw da jadik student baru ni paham2 jek lar kene orentasi lagi ahh..
adoi..its sucK!! aku taksuke!
kan last sem da kene orntasi..bentak hati aku.
huh.. seb baek orentasi tak cam last sem.
orentasi kali ni lex2 kacang jek.
seb baek!
cam2 xtvt busan aku kene lalui. tapi xtvt yg paling aku suke bile tyme kene nyanyi2.
nak-nak lagu wawasan setia pelajar. klw uitM dihatiku bapak ngantok.
seb baek orentasi 4 arijek.
everything is in undercontrol.
aku kire lucky ahh byk kawan2 dari campus lame dulu.
rumet aku pon besh! satu kepale. tapi die bapak pandai.die amek machenical engineering!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

i had a great day here!

tu lar ungkapan yg aku sering ungkapkan kat sume kawan2 aku bile dowg sibuk bertanyekan aku ok tak dok campus baru.
memang pade luaran dan zahirnya aku ok ok jek.
tapi dalaman nyer? sape yang tahu kann..
aku rhendu die dude!
rhendu giler2 ahh..
adoi..


No comments: