Sunday, December 14, 2008

saye amat sayang same itu hafiz zainuddin


ni die insan yang aku rhendukan saat ini. pix ni ditangkap oleh nadd.tyme ni kat pelite klcc. die dtg kl coz ikot reza,keng ngan ayep lagipon ade rantai mase tuh kat mia red bungalow. unexpected die ade tyme tuh. seprise.


aku paling sedeh klw tengok pix ni. coz seingat aku ni tyme raye yang aku takde tapi dowang kawan2 aku ni sume g beraye tanpe aku! uwaa sedey giler aku rae tyme tu. da ahh mae tu esk nye bday aku. tapi yg paling syiok nyer tepat kol 12am 8 oktober 2008 dowang sume call aku wish bday aku.. yeayy.. tengkiu kawan2.. aku syg yang amat kat kowang!


tyme reunion dak2 oysterian kot tyme bulan pose ritu


if i'm not mistaken, tyme ni dowang g raye kat uma lanbuYut



muke die bercahaye lar! ahaks




mende yang dowang cube sampaikan dalam pix ni pon aku tak taw lar. mushkil.


in memories wit arwahyarham rohad hidzir


ni satu lagik! muke sememeh jek memasing. wakaka.. lan cube nk wat muke taf tapi tak jadik!

*aku ni da macam wat tribute to hafiz zainuddin lak kan..wakaka...*
ahh papepon aku tetap sayang kat die..org nk cakap ape lantak ahh..aku tak pedulik

No comments: