Monday, December 15, 2008

dan aku bersuara.

Kadang-kadang,
Kita sendiri tak tahu apakah setiap tingkah laku,perbuatan atau apa sahaja yang berkaitan dengan diri kita ini disukai oleh orang ke tak.
Tiba-tiba aku ingin bersuara tentang benda ni..Kenape tah tiba-tiba aku terpikir akan bende ni.Pelik.Ermm..memang pelik tapi benar kann.
Dia cakap aku ni terlalu banyak berfikir..
Entah lar..Pening dibuatnya..

Ermm..tika ini aku nga dengar lagu MENUNGGU DIRIMU by nadia picture's show..Berulang kali aku dengar lagu ni..Asal tah..Sampai page aku pon aku hentam letak lagu tu..Mampos lar klw org nk cakap aku jiwang ke..emo ke..i Dont eVa caRe wHut tHey waNt to Say!
Actually,aku suke kan lyrix die..Nape tah,sedeh aku rase..Seseorang penah bertanya aku "KAu tunggu sape?"..aku hanya mampu diam jek..Coz aku sendirik tataw aku tunggu sape..Giler kann! It's ok..Mebi aku jek yg taw sape yg aku tunggu kot.

Senikate lagu Bunkface situasi masih tergiang-giang kat gegendang telingaku sampai saat ini.. " DAN BILA KAU MENGHILANG,MUSNAHLAH MUSNAH IMPIAN TUK MENGGAPAI BINTANG,TERANGI HIDUPKU"..
Aku tataw nape tah aku sebegitu tertarik ngan ungkapan tersebut..Benar kate orang yang kita akan mula tercari-cari apabila dia takde kat depan mata kita..Tapi kalau dia ada didepan mata,terkadang kita seakan leka dan alpa akan kewujudannya..Nape?Errm..hanya diri kita sendiri jek yang mampu mengubahnya bukan atas paksaan atau sebagainya..

Bukan niat dihati untuk menyakiti hati sesiapa yang membaca tapi mebi ini jek satu cara aku nak meluahkan apa yang tersirat atau tersurat kat hati aku sekarang ni.Aku seringkali ingin mencari kebenaran tapi kebenaran tak pernah kelihatan.Nape?Nape?Aku da seakan putus asa..Tapi aku tahu apa guna aku putus asa, aku kena berfikiran positif dan terus berfikiran positif. Yeaay!

Sebagai kata-kata peransang untuk diri aku sendiri..
Life must go on! Biar apa pon cabaran yang datang

No comments: