Sunday, January 8, 2012

2012 tahun yang baik. Insyaallah :)

Assalamualaikum yaww.
Hai! Rasanya dah lame sangat kan aku tak post kabo berita kat blog ini. Kesian die dah bersawang kan.


Apa-apa pun masih belum terlambat kan nak wish selamat tahun baru 2012 ya!


Banyak sebenarnye yang dirancang untuk tahun ini. Kiranya tu macam azam la kan. Hee. Seperti yang aku dah war-war kan fb satu azam baru aku ialah nak pegi Universal STudio Singapore.


Tapi sebenranye ada lagi azam aku yang lainnye. Kalaulah boleh semoga azam-azam tu akan tertunai. Insyaallah. Mesti korang tahu kan ape yg aku azamkan tu. Heee. Sebenarnye malu taw nak share tapi tak pe la. Blog ni pon bukan ade org bace pon kan. Hahaha.


Antara azam aku ialah :
- nak pegi Universal Studio Singapore. ( itu pon klw boleh la. Klw tak bole, delay azam ni ke azam 2013 pon ok je. Heee)
- nak bertunang! ( insyaallah, masih dalam perancangan lagi ni. Tp azam yg ni aku rasa akan tertunai 3 4 bulan dari sekarang. Insyaallah! )
- pegi kursus kahwin
- nak pakai braces
- nak ada kerjaya tetap!
- konvokesyen yang awesome


Buat masa ni tu je yang aku terfikir.
Pape penambahan dan penolakkan azam akan diupdate semasa ke semasa.


Tu je la. Heee.
Semoga kalian menjalani kehidupan yang awesome ya tahun ini. Amin.


Wassalam :)


p/s: takot lah tetibe

No comments: