Friday, December 9, 2011

dalam gambar ade cerite


Assalamualaikum yaww~

Entri ringkas ja. aku hanya letak randomly picture yang aku rase kan bole menceritekan mana hilangnya aku sepanjang tak update blog ini. Enjoy it :)



gambar ni masa kenduri kahwin wan siti nor kat JB ritu. 12/11/2011
masa kenduri kawen wan ni je la peluang aku dapat jumpe miss nora dan wan.
serius.aku mmg rindu dorg ni.

ni topex ngan rejab. dapat jumpe pon mase kenduri wan tu gak.Even jumpe kejap je tp tu da ok da. Memang tak puas.tapi nak wat caner. depa ade komitmen keje kan.
moga lain mase ketemu lagi.

aiendagreat ni da lame sgt tak jumpe ok! last2 jumpe kat kenduri kawen wan jugak.hihi. klakar lak kalau ingat. punye la dok sakan tanye2.last2 p kenduri kawen yg same :)

ni kat kitchen la'heritage. time ni nak amek sign utk form utk report.

sagatian! time ni baru lepas presentation utk report praktikal. oh ye. kurang satu sagat kat situ. btw, aku sangat rindu kat depa ni.

jaja sagat & yatie sagat. lepas presentation report

masa ni lawatan hari jadi ke melaka. ehh, actually mase ni dah sehari pon berlalu ari jadi aku.hihi. p melaka just dapat jumpe jaja sagat dan tina sagat sahaje! tp best gak mase ni. bergamba sakan, makan asam pedas, makan cendol. oihhh. rase nak p melake lagi lah :P

ni lah kazen-kazen sejak kecik hingga besar. Time ni time hari raya aidilfitri yg dah berzaman tu.hihi.

masa ni tengok harimau malaya vs pelakon singa yg kuat berlakon kat stadium bukit jalil.
secara tak sengaja terus lelaki masa depan aku ni dah suke tengok bola sampai lah sekarang.
terime kaseh saye, sebab ajar beliau.hihi :D

ok, sekarang sape pembaca blog yang tegar mesti kenal sape beliau ni kan. ni lah die CikEpal yg suke sangat ngan Shahiezy Sam tu.heee. mase ni terserempak kat Stadium bukit jalil masa Harimau Malaya vs Pelakon Singa yg kuat berlakon tu la. time ni baru pas dpt msuk dari pagar stadium. Terus ja,panggil beliau and amek gambo.hihi

yang ini pulak. Happy Family masa practikal dulu. Time ni kat IRD. in room dining. Time ni adalah saat yg paling best, sbb sume giler2. gambar ni diambil masa celebrate besday aku.kire seprise la ni.
sekarang aku merindui mereka.

masa ni pegi gigs Eyes Set to Kill. ni dapat la bergambar ngan Alexia ngan Anissa :)

yang ni pulak teman-teman praktikal. depa ni dari Indonesia lor. sekarang ni da pulang da indonesia. So sekarang kami berhubung gune FB je.
Moga 1 masa nnt kite bertemu lagi ya!

ok, lastly. ni gambar masa nak gerak p JB haritu.dalam bas bersama lelaki masa depan.


p/s: maaf gambar berterabur.
sebenarnye banyak lagi gambar.
nanti2 lah aku update ya!

No comments: