Wednesday, February 23, 2011

copy-paste

assalamualaikum yaww!

first time nak post entri kat cni.

erm.

juz nak taip bende alah ni jek.

kita berdua selalu berselisih pendapat.

sebagai contoh:

saya suka bayi lelaki, awak suke bayi perempuan

saya suke makan sushi, awak pulak tak suke

saya suke kamera pakai filem, awak suke kamera yang digital

saya tak suke kaler purple, tapi awak suke kaler purple tu

saya suke kete kenari, awak lak suke kelisa sebab awak ckp kenari kalau belok macam nak tumbang! how dare u.hahaha

saya suke awak rambut pendek, awak lak suke awak rambut panjang

aihhh..

ada lagi ketaksamaan antara kami sebenarnye.

senang kata banyak!

tapi dalam ketaksamaan tu

kiteorg tetap ada persamaan yang same

iaitu

kiteorg suke makan.heeee. sebab tu la dua-dua buncit. awww~

walau apa pon ketaksamaan kami.

itu lah yang buat kami tertawa berdua.

itulah yang buat kami lagi bahagia.

itu jek.

ok.

wassalam.


(original post di TUMBLR aku.)

copy-paste jek.

sebab aku da semakin malas nak menaip kat sini.

dan lebih teruje merepek di tumblr.

hee.

tamaw majok ok para peminat.

heeee.


p/s: i hate myself when i miss u.

aihh.

No comments: