Friday, January 28, 2011

Elok ke?

Assalamualaikum yaww~!

hye!
Macam dah lame kan tak update blog kan para peminat.Sori yaww! Aku busy sket ngn komitmen sebagai seorang pelajar yang konon-konnye nak score dekan katenye.Opps.angan-angan sikit punye tinggikan aku ni.heee.maaf!

Sepanjang ketidak'update'an blog ni sebenarnye aku sibuk sikit ngan class dan segala mak nenek hal-hal diri sendiri. Macam-macam bende yang jadik sebenarnye. Dan aku sebagai manusia yang paling rajin sangatnak update blog ni sangat la berbesar hati nak menceritekan ape jek yg da jadik dalam beberape hari dan minggu sepanjang kehilangan aku.

Masa cuti thaipusam ritu, aku ade pegi Queensbay kat pulau sane tuh haa. Ermm.jalan-jalan jek pon.tak beli ape pon.hahaha.tp masemasuk kat F21, pergghhh.aku ade adore byk shoes kat ctu.damn! asal la kau cantek dan mahal?hehe.tak berkemampuan utk beli.heeeee.nnt-nnt jek la.Ermm.pegi queensbay byk beli makanan jek. WHAT? pegi jauh-jauh tapi yg dibelinye makanan.hahaha. OK fine! aku mmg suke makan ok.

Pastu,pada hari-hari yang lainnye. Seperti biasa pegi class, blk class, mkn, tido, on9. Ok-ok aku taw korang sume dah busan kan dengan ayat tu.hahaha. Ohhh ya, luper lak nak citer yang ari sabtu lepas aku ade taklimat praktikal. Aku insyallah akan mulakan pktikal aku pada 16 May 2011 sampai 18 September 2011. Ohh.ye aku taw time tu clash ngan Raya ok. tapi nak wat caner.redha jek la kan.heeeee. Tarikh yang dijangka untuk aku hantar report pada 26 September 2011 dan presentation pulak 29 September 2011. SAY WHAT? GILER!! report perlu disiapkan dalam mase seminggu. dem! sempat ke? grrrrr~ tak pe. kite tgk jek la caner nanti.

lepas taklimat tu, aku ade interview with a consultant ape tah. Aku luper name die. die interview bla bla bla. ( maaf aku mls nak menaip butiran interview tersebut ). Pastu daripada interview tu sume. Aku balik uma then siap-siap utk ke Gathering nite hotelier kat campus pulak. ermm. tema mlm tu PART 5 kene pakaikaler merah. Whoaaa. cool kot. sebab no need to send duit beli baju baru.hahaha.

Malam tu punye event ok la. heee. tanak komen banyak sangat kat dalam ni. bahayeeeeeeeeee.
Ape pon PART 5 mmg rock! heee. kate part 5 kannnn. SENIORita bebeh.

then, minggu ni gak operasi menyiapkan resume sume. ermm.setelah dibincang-bincang dan diuji kaji bagai, aku pilih center zone utk kedua-dua choice aku. 1st kat area Kuala Lumpur another 1 kat area Putrajaya.heee. Dun ask me why. Sbb malas dah nak jawap.hahaha.

Ehh, picture utk kat resume tuh aku tak pakai tudung. Biler tengok lame-lame, ehh.. rupenye rambut dah panjang lah.heeeeeee.

kata-kata mutiara utk entri kali ni,
manusia ada pelbagai jenis ragam dan karenah.
tak semua orang mampu dipuaskan.
jadi.
Cik baby!
awak kena banyak bersabar ya.
tinggal sem ni.
lepas ni takde dah.

selfish tu kadang-kadang perlu.
ohh.yee.
sgt perlu.

tu jek.
wassalam.

eh ade bende nak di share bersame.

gathering nite with 2 senior senget yang dok menayang baju hard rock hotel
Afiy && Ameen.
Rock yaww!
ohh, tak lupe gak.
En Azlan disitu.
weee. pengantin baru tu.

Di Queensbay Mall.
Da tgk gambar caye kan.
aku tak beli ape-ape.
harap maklom.

dalam feri.
tengok cam kat negara India kan.hee.
btw, time ni thaipusam.
mmg la camni. adoi!

potogedik dalam feri yaww!
intan && Zai

Part 5!
rock yaww!

gathering nite with senior part 6 tu, Cepa.
hee.

lastly.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tadaaaa.
ni jek pon.

gambar pasport kat resume.


rambut serabut kan.grrrr~

p/s: kadang-kadang kite kesiankan orang
tapi
orang tu tak kesiankan diri die.




No comments: