Thursday, January 20, 2011

Aku dah Tak Kesah IF.

assalamualaikum yaww!

btw, cam sudah lama jek tak update blog kan.hee.sori ye para peminat, lately ni kemalasan melanda-landa tu yang buatkan aku semakin malas nak update tambahan pula class banyak yang nak kene attend.So, ampun maaf seribu bahasa ya atas kelewatan entri-entri dari aku.

sepanjang 8 hari aku tak update blog ni banyak gak la bene-bende yang jadik.

antaranya:
Wanjoe and the gang turun Penang. then pickup aku masuk pulau pegi makan nasi kandaq Line Clear kemudian pegi pulak Gurney Plaza tengok citer Khurafat last check point pegi makan Char kuey teow kat kedai di Permatang Pauh.

Pastu ape lagi ek?

as usual, pergi balik class, makan, tido, on9 (harap jek on9 ari-ari tapi harammmmmm tak update ape pon tak blog.keh3)

nafsu selere makan sangat meluap-luap ok! tataw kenape.aihhh.

kemudian, perihal class pulak sume ok-ok jek.all lecturers are awesome~ ermm.ni bukan ayat bodek ok para peminat.heeeee

pastu, lately ni da cube berusaha untuk memakai shawl seperti Maria Elena dan Hana Tajima wannabe toturial hehe.tapi aku ubah sikit apa yang patut. uikss. mianh arab weyy org panggil. fofuler gitu nyah! hahaha. (perasan lah kau!)

apa lagi nak story ek.

erm ha. emosi nak marah-marah org da kurang sikit. Tapi terkadang tu cam ade jek makhluk Allah yang terpilih ni nak jugak menaikkan emosi marah aku ni. Entah la. Maybe aku cantek kot kalau marah.hahahah.Whateva!

Life going smoothly and awesome.Aku sangat suke life aku yang sekarang.I love 2011. Insyallah its will end with happy ending. errm..

aku dah tak kesah if kau nak kata apa pasal aku.
aku dah tak kesah if kau nak kutuk-kutuk aku,
aku dah tak kesah if kau nak cakap aku ni bukan-bukan.
aku dah tak kesah if kau da delete aku dari friendlist FB kau.
aku dah tak kesah if kau nak kata aku ni kedekut.
aku dah tak kesah if kau cakap kau taknak dah jumpe aku.

sebab.

makin lama aku rase kau tu annoying.
makin aku sabar makin menjadi-jadi.
makin aku diam makin naik tocang.

ye.
salah aku sebab pilih dia bukannye kau.

tapi.
kau perlu ingat yang aku punya hak untuk memilih.

tu jek!

Pada aku,
kita semua tidak sempurna.
kau tak sempurna.
aku pun tak sempurna.

jadi.
kita masing-masing ubah diri masing-masing.
kau pon tak perlu nak point out kekaseh tiruan aku.
jelas kan?

aku bahagia dengan kehidupan aku yang sekarang.
aku tenang.

ehh.
tibe-tibe emosi lak aku kan.heeee.maaf!
dah lame tak post entri emosi kan.hahaha.

btw, tu jek la setakat ni.
ari sabtu ni ade taklimat praktikal.Hope everything goes smoothly.

9 hari lagi untuk pulang bercuti.yeay!

wassalam.

p/s: pikir sebelum bertindak







No comments: