Friday, December 3, 2010

sakit

rimas!
busan!
menyampah!
penat!

kalau aku ade kuasa ghaib, aku nak bla jek dari sini.
taknak ade gangguan lagi dari segala makhluk psiko dimuka bumi ni.

manusia ni kadang-kadang ada limitnya yang tersendiri kan.
aku pon manusia gak lah!
ade tahap kesabaran.

kalau dah sampai 1 hari nak call aku banyak-banyak kali tu ape bende tuh?
rimas tau tak!
kalau nak sentiasa ber-sms pon busan gak aku ni.

aku da mls la nak berkomunikasi camtu jek.
kejap-kejap call.
kejap-kejap message.
eyyy.rimas tahu tak?
ingat aku ni takde bende lain ke nak buat?

baik aku lepaskan jek la apa yang patut.
nak simpan lama-lama kang tak pasal aku sendiri yang sakit otak.
serius.
sejak-sejak ni aku dah rasa rimas ngan persekitaran.
dengan adanya henfon tu sume buat aku rimas.

aku sudah rindukan masa lalu.
dulu,
takde pon aku nak tertekan camni sekali.
takde pon sakit hati camni.

sekarang?
benci sume bende!

p/s: tiada mood!

No comments: