Tuesday, December 14, 2010

Pakcik!

terime kasih sebab risau akan diri saya.
saya pon sendiri risau akan kehappian saya yang seketika tuh.
errm.
saya rindu nak bercerite ngan awak.
dah lama rasenye kite tak berbualkan.
kita masing-masing ada urusan sendiri.
ada komitmen sendiri.
ada partner sendiri.
urmmm.

Awak kenalkan sape diri saya.
awak tahukan saya ni orang nye macam mane.
Saya kan selalu beremosi.
bak kata awak gak kan.
hahahhaha.

tapi sekarang memang saya serabut.
dulu masa ngan awak takde lah serabut sangat camni pakcik.
aihhh.

pakcik.
kalau awak baca catatan ni.
saya nak awak tahu awak kawan saya yang saya rindu.
saya rindu nak dengar awak bebel kat saye.
heeeeee.

pakcik!
cepat-cepat kawen dengan kekaseh hati awak tuh.
tak sabar nak tengok awak naik pelamin.
hehehe.
and 1 more thing.
jangan malas-mals pegi keje taw.
huuuu.

if saya ada kredit yg banyak saye call awak ya.
tapi as usual.
masa dan waktunya semestinya tengah malam.
hahahahhaa.

take care pakcik yang selalu sakit tu ya.
:)

p/s: dulu.aku tak berapa cengeng kan pakcik.

No comments: