Monday, November 1, 2010

utusan dari aku utk kau.

Bila kau tiada aku tahu aku rasa kehilangan dan kau juga begitu kan.

Bila kau tiada baru lah aku terasa nak hargai kau.

Tapi,

Aku selalu buat kau sakit hati.

Sungguh banyak kan.

Aku memang degil.

Sampai satu ketika aku terasa yang aku mampu buat kau benci kat aku.

Betul kan?

Jahat sungguh aku kan.

Aku mampu buat perasaan kau jadi benci kat aku.

Jahat juga aku dalam membuat kau jatuh cinta dan sayang terhadap aku.

Sakitkan hati melayan aku ni.

Dan bila sampai satu tahap,

kau hanya bisa berkata "suka hati kamu lah nak buat apa pun"

haihh.

Saat tu aku hanya mampu terdiam dan berfikir sejenak.

"apa yang aku buat ni?"

Sedih pun ada aku rasa.

macam sudah kena buang negeri.

Sudah lama aku akui yg sememangnya aku juga punya perasaan seperti kau.

Aku mengelak.

Ego kan!

Cakap la apa yang kau nak cakap.

aku memang ego.

sekian.

Eh, tak habis lagi.

sekarang aku hanya nak cakap yang aku tengah keliru.

tu jek.

aku cuba yang terbaik nak bagi kau yang terbaik.

apa ayat aku ni?

erm.

Aku perlu masa yang panjang untuk berfikir.

Tentang diri dan masa depan.

Tentang kau pun aku fikir juga.

Aku sebenarnya takut nak hadapi masa hadapan.

noktah!


(copy paste dari notes kat facebook aku. kisah benar)


p/s: payah.

susah.

sukar.

sume ade kann!

No comments: