Wednesday, November 24, 2010

penting ke? penting jugak lah kot.

Fakta yang perlu diketahui pasal aku:

  • · Aku anak jati JOHOR! Even aku sekarang dah menetap kat Shah Alam tp jiwa aku tetap di Johor.
  • · Aku tak suke makan nasi.Aku akan makan nasi bila aku terasa or teringin nak makan jek. Pelik tak?
  • · Aku suke makan kambing.YE,kambing.org cakap kambing tak sedap.Tekak aku cakap sedap jek nak-nak kalau digrill kan.pergghhh.mantap!
  • · Aku jugak addicted dengan cheese. Tolong lah paham weyy. Segala apa yg berkaitan dengan cheese pasti akan aku sebat.hahaha.
  • · Ehh.aku kuat makan taw! Tapi berat badan tak penah nak meningkat.pelik betul ah!
  • · Aku suke rambut curly.Sangat suke! Hope dapat anak nanti rambut die curly.Insyaallah.
  • · Aku sangat teruja nak pergi Sabah.Tapi rezeki belom sampai lagi utk aku kesana.Insyaallah.1day I will go there!
  • · Aku suke beremosi.Bace saje kat blog aku.setiap coretan mesti beremosi.hahahha.
  • · Aku tak berapa nak romantic. Atau erti kata lain tak romantik kot. Tu la pasal boifren sume lari. Padan muke aku.
  • · Aku sayang sume kawan-kawan aku.Even kawan tuh jauh mane pon aku tetap ingat depa.Tapi depa ingat ke aku? Urmm.
  • · Aku kuat tido.yes! pada sapa yg dah kenal aku mesti dorg akan mengiakan fakta ini.
  • · Aku suke dengar lagu.Sume lagu aku ley layan asalkan lirik die menarik utk otak aku.
  • · Aku sedang berusaha untuk menyerahkan hati aku kat seseorang.Tapi, aku perlukan masa untuk menilai tentang dirinya.
  • · Aku tak suke orang yang suke nak mengongkong aku! Sangat RIMAS!
  • · Aku mahu lelaki yang boleh mendidik aku dalam soal agama dan segala hal.
  • · Aku mahu lelaki yang boleh menjadi kekasih, kawan baik, dan teman gaduh yang boleh sehidup semati dengan aku hingga ke syurga.AMIN.
  • · Aku ni nampak jek rock.takde perasaan. Tapi, aku ni tetap perempuan yang cengeng.
  • · Aku selalu mengalami kekacauan perasaan. Jadi, sila mengelak kalau rasa-rasa aku sedang marah and takot kene marah.
  • · Aku kadang-kadang cepat marah tapi cepat redaaa.
  • · Aku suke Zahiril Adzim! Kalau tak kenal p kat google image p taip ZAHIRIL ADZIM.p tgk gambar ape yang kuar.
  • · Aku sukar nak meluahkan rasa cinta aku kat seseorang.
  • · Aku sebenarnya bukan type yg suke berkepit dengan henfon.So, kepada sesiapa yg selalu makan hati dengan aku klw message or call korg yg tak dilayan tu harap dimaafkan ya.
  • · Aku tak suke bende yang berkaitan numbers! OF course math bukan subjek kegemaran aku.
  • · Aku tak suke orang bebel-bebel.
  • · Aku suke org beromantik dengan aku tapi bertempat!

Sekian terime kaseh!

p/s: split identity.

its better rite?

No comments: