Sunday, November 14, 2010

kenangan lalu

belaian jiwa-innuendo

Seindah tiada lagi kau ku ingatkan
Sayang kau hilang
Menanti biar sampai akhir hayat ku di dunia ini
Kau tahu bertapa ku sayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa
Oh angin, sampaikan lagu ku padanya
yang sedih pilu
Terimalah lagu ku jadi teman hidup mu
Untuk selamanya
Kau tahu bertapa ku sayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir
Menentukan ia
Oh belaian jiwa

kenangan lalu memang sukar utk dilupakan.

ermm.

aku rindu kau tibe-tibe.

rindu nak dengar kau nyanyi lagu ni.


sudah hampir 2 tahun kita berpisah.

tapi terkadang kau menjelma diruangan mimpi aku.

apa kah itu?

apa kah aku masih sayang kat kau?

ohhh.tidak!


ye.tidak mungkin terjadi kite berdua kembali seperti dulu.

tidak mungkin sama sekali!

aku dah tidak punya perasaan terhadap kau.

jadi kenangan lalu sila lah pergi.


kalau bisa aku bakar kenangan itu,

akan ku bakar ianya sehingga jadi abu.


jadi.

kenangan lalu aku tak perlu kan kau lagi.

PERGI!


p/s: aku punya kehidupan aku sendiri

No comments: