Wednesday, October 20, 2010

merimaskan awak telah pergi jauh dari saya kan.

terima kasih sebab pernah jadi sebahagian dari hidup aku.
walaupun seketika, aku hargai nya!
doakan aku bahagia dengan org yg aku sayang.
walaupun seketika aku hargai perasaan kau kau kat aku.
aku.
aku.
aku.
aku sebenarnya rindu kalau kau takde.
aku rindu nak dengar kau bebel kat aku.
aku rindu nak dengar kau mengedik manje ngan aku.
tapi.
aku kene sedar yg aku sebenarnye sayang kau hanya sekadar sayang kepada seorang kawan baik.
tak lebih dari itu.

aku.
tak sempurna.
aku.
tak mahu permainkan perasaan kau.

terima kasih delete aku dari FB kau.
mungkin itu lebih membahagiakan kau kan.
terima kaseh banyak-banyak.
aku sangat hargainya.
aku paham dan aku tahu sebab musabab nya.


p/s: aku tak pernah mengerti kau kan kata kau.
aku selalu bebankan kau kan kata kau.
sekarang aku pergi dari kau!

No comments: