Sunday, September 12, 2010

selendang


10 september 2010 (JUMAAT)
1st Syawal
Taman Molek, JohorBahru.


Tat kala aku post citer ni, sudah masok hari ke 3 syawal lah dowh.
Yes. kemalasan telah berlaku ketika hari perayaan ni. hehehe
Bukan ape, bz la kot beraye tak ingat dunia.
heee :)

Ape pon belom terlambat kiranya aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Mintak ampun dan maaf sekiranya terdapat silap dan salah yg telah aku lakukan sepanjang hayat aku kat semua org.
Pastu, mintak maaf gak kepada sesiape yg terase hati ke sakit ati ke ketika membace hasil luahan blog aku ni.
Aku mintak maaf wey, tu sume keluhan perasaan aku jek. Aku pon manusia lemah yg yg punya perasaan. acehhhh. ayat aku.
hahaha.

Ha,
nak cakap gak thnx kepada semua followers yg sudi follow blog aku.
hahaha.
ade gak ek followers. Even ade la 27 followers.
klaka dowh!
Thank to everyone k!

p/s: syok lah wey raye ni.
usaha nak naikkan berat badan ni.
makan, makan & terus makan.
:)

No comments: