Sunday, August 22, 2010

aku biasa saja.


aku biasa saja.
tiada apa yang istimewa untuk dikongsikan.
sering tersilap langkah dan tutur kata.
manusia lemah yang juga punya perasaan marah dan sakit hati.
marah bagaimana yang aku ada?
sakit hati bagaimana yang aku ada?
ouhhh.
perasaan itu perlu diusir!
tak elok dipandang orang.

tapi..
sering ku berkata, bertutur dengan indah.
tp sering itu juga aku hampa.
letih,
aku letih nak hadapinya.

kau,
memang tunjukkan ego kau.
kau,
memang sengaja menguji keegoan aku juga.
kau,
buat aku letih nak memahami kau.
kau,
buat aku rasa buang masa.
dan kau,
buat aku rasa kehilangan teman ketawa dan bergaduh.

jujurlah.
aku memang rasa kehilangan kau.
walaupun kau sebenarnya dihadapan mata aku.

ermm..

p/s: dihantui perasaan ingin tahu sebab perubahannya.




No comments: