Thursday, June 24, 2010

buat kau yg tak reti bahasa.

assalamualaikum dan salam 1Malaysia.
chewah.
cam pemberita dalam berite lak kan aku taip.
urrrmm.
dah agak lama kot aku tak update blog nih.
bukan ape nak kata takde masa nak update tu mungkin gak.
tapi yg paling menjadi sebab aku malas nak update coz lately ada manusia yg menyemak dan menyibok bace blog aku.
Sebenarnya, aku tak kesah pon kalau orang nak baca blog aku.
tapi yg menjadi punca aku menyampah sebab ada manusia ni dah baca pastu nak sound-sound, perli-perli terhadap hasil tulisan aku.
Eh. lantak aku la kan nak tulis ape pon.
Sape kau nak menilai apa yg aku tulis tuh sume.
Kau tuh bukan KEKASEh aku, bukan TUNANG aku malah bukan SUAMI aku.
Jadi jgn laa nak menyemak, menyibok dlm urusan hidup aku.
Aku tak suke aa weh kau stalker2 setiap gerak geri aku.
SUMPAH!
aku benci kau.
Jadi aku mahu kau pergi jauh-jauh dari aku.
takpon tak ya muncul lagik kat hidup aku lagi.
aku tak suke kau.
aku benci kau.

Puncanya sume pade kau.
ye aku mmg degil.
jadi kau tak ya nak jadik angel nak memperbetulkan aku.
aku pon tak penah nak mimpikan kau akan selalu ade ngan aku.
coz pade aku kau ni selalu jek nyusahkan aku.
menyakitkan hati aku.
jadi dengan segala hormatnya aku persilakan kau blaa teros dari life aku.
takya kau nak contact2 aku ke msg2 aku ape.
aku taknak kau muncul lagi.
paham!

one more thing.
tolong aa delete segale mak nenek gambar aku ke ape ke yang ade pade kau.
kalau bole no telefon aku pon aku nak kau delete.
sebab no kau pon aku dah delete!
sekian terima kasih.


p/s: aku tak suke membenci org.
tapi manusia macam die ni mmg patot aku buat cam ni!

No comments: