Thursday, May 27, 2010

perjalanan.

assalamualaikum dan salam sejahtera.
agak lama blog ni bersarang dengan citer-citer lame kan.
macam dah agak lama aku tak merepek sakan kat laman sesawang ini.
urrmm.
bz la katanya.
bz ngan life sucks as student part 3 hotel management di salah satu Universiti terkemuka Malaysia kan.
exam da lepas. cuti sem pon telah bermula.
macam perancangan bermain difikiran.
uiks.

perjalanan pertama cuti sem ni aku jalan-jalan carik kerja.
yeay!
aku da dpt keje dude.
keje biase2 jek.
selepas selesa bekerja utk beberapa hari tiba masanya utk merehatkan diri.
yeay! ayat aku agak poyo ye disitu.

perjalanan kedua.
perjalanan ke JB.
ouhh. JB i really really miss u. SUMPAH.

perjalanan yg dipenuhi dengan gelak ketawa.
dipenuhi suka dan riang gembira.
memang tak laa kan aku nak melupakan perjalanan itu.
kawan-kawan korang sangat terbaik ok!
aku sayang korang!!
SUMPAH.

sekarang.
JB sudah aku tinggalkan.
Shah alam menanti aku.
kerja part time tuh pon menanti aku.
aihhh.
biler laa mahu abes belajar.
biler laa nak ade boifren baru.
biler laa mahu kawen.
grrr~

huh.
lupe nak citer.
time balik JB rituh, sempat tengok anak Tina.
dah anak 2 dah minah tuh kan.
Ima pon same da ade anak 2 dah.
kelakar kalau ingat mase zaman-zaman longoi-longoi mase sekola dulu-dulu.
dua-dua yg gedik cam aram tuh laa yg akhirnyer kawen dulu.
lawak laa syiall.

entah laa.
kenangan lalu memang sangat-sangat seronok untuk diingati.


p/s: mahu lari sejauh mungkin dan terus dingati.

No comments: