Saturday, August 8, 2009

sesuatu.

aku tak reti nak bermadah pujangga tu sume.
tapi aku hanya reti utk berkata-kata.
walaupun pada hakikatnya susunan ayat aku dan gaya bahasa aku berada ditempat yang salah.
aku terasa bersalah ngan entri aku sebelom ini.
ya..mmg aku sedang emosi ketika entri itu di post.
emosi telah mengawal diri dan perasaan.
aku tak pikir apa pon saat tuh.
hey cik baby.. kau mmg bodoh serta dungu kau tau tak.
bodo punye pompuan.
tapi aku pon seorang perempuan yang punya perasaan.
jadi saya dipersilakan utk meluahkan segalanya tanpa segan dan silu kan..
walhal aku bole jek ceritakannya kepada org.
tp aku tidak mempunyai kekuatan itu.
jd aku luahkan nya di blog ini.
salah ke?
ye.. kau mmg salah cik baby!
kau buat hati org lain terluka. penahkah kau terpikir bende tuh cik baby.

dengan ini.
aku dengan rasa rendah diri.
aku ingin memohon maaf kepada budak giler.
aku mohon maaf jika kata-kata aku yg kasar itu wat kau terluka atau sebaliknya.
aku sayang sangat kat kau.
aku selalu nak kau selalu ada ngan aku.
padahal tak boleh kan.
tak pe laa.
ade hikmah mungkin disebalik ini semua.
amin.

p/s: aku mmg perlukan kau.
tp buat masa ni biarlah keadaan kite teros diam jek.
bg aku masa utk muhasabah diri aku sebentar.

No comments: