Saturday, July 18, 2009

hye.nama saya cik baby.

hye.
nama saya cik baby.
saya tak cantek.saya tak cumel.muke saye buruk kann.
:D




giler ke pe kann starting cam tuh.hahahah.
btw.
ni sume pix-pix photogedik during lepaking kat jusco.
time neh br jek lepas tgk cite harry potter yg terBAHARU.
it was awesome guys.
u should watch it.

lupekan pasal harry potter sebentar.
ni maw selitkan babak2 gedik mase round2 kat jusco.
window shopping laa konon kan..
ni ade aku lampirkan skali pix-pix kiteorg yg sengalisme.
(ayat aku tak ley blaa,bahasa melayu tulin kott LAMPIRKAN)




sesi photogedik ;


clazmate vs housemate

besties yaw.

roomate since last sem sampai laa dis sem. aku lemah tanpa kamu; chewah.
fiqa ohh bintulu.

model singlet mebi.ahaks.dekan oii yati neh. result exam sem lps beliau mmg gempak beb!
action model tp muke senget memasing. bengong.

biya ; yati

si minah sengeh ohh fiqa namaNYA
besties ohh biya.

gedik ohh fiqa

minah kaki shopping kott.

tomok gelaran diberi ohh. hahahahah:D
cam nga pelok ibu dirumah kann.
nama die jaja. die budak cumel & manja ohh.
* actually kiteorg ber6. tp lagi sorg tuh missing in action. bz nak try baju2 kat fitting room.sori wawa, next time yaa kite photogedik bersama. :D *
p/s; apa perasaan korang bile dpt taw org yg penah korang sayang dulu bagai nak rak rupa-rupanya ......















1 comment:

Jane Nab said...

ramainya kawan baik.. bes kan?