Friday, July 3, 2009

award?


nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
;kenalan mase gigs
;suke hardcore kot.
;suare die unik
;study kat uniten muazam shah pahang
;penggemar photograpy

setiap blogger mesti nyatakan 5 fakta/hobi diri sendiri,sebelum memilih penerima award seterusnya

5 FAKTA
;kuat makan
;suke apa sahaja berkaitan makanan
;penggemar kinder bueno
;suke lagu-lagu yg org kate merepek
;sarcactic kot kadang-kadang.

5 hobi
; makan
; merepek
; lepak
; gig
; buang kredit sms.

pilih 5 penerima award then describe tentang mereka
;nadd sewel - sebab beliau kawan baek aku since sekola dulu-dulu.
;cik cha - sebab aku rhendu beliau dow!
;fieqa - bday die same ngan aku.
;ah pow - kwn kot ms sekolah menengah dulu. hahahahah :))
;aiendgreat - aku rhendu beliau jugak!

1 comment:

Fow Xhi said...

ohh aku pun ada..
huhu
thanx babe..
bestnya dapat award..=)