Friday, June 26, 2009

hutang tagged yg perlu di lunaskan.

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
; kuih utk breakfast pagi tadi kot. hahahah :))

2. Apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
; family,budak giler,kawan-kawan,studies.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
; kat dlm air ok?

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
; malas aku nak pikir.

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
; mebi..

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
; kedai mak aku kat sek 3

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
; rich dad poor dad

8. Apakah nama penuh kamu??
; Nur Azrina Bt Mohamad Samsol Palah

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
; Both :)

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
; Si A.

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
; Aku ade lebeh 8 kawan rapat!

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
; Tidak, washing machine.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
; desaru. ley mandi laot!

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
; bday same ngan aku, skrg da dok meru, suke math, skrg da jdik cam minah touching, suke photograpy kot.

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
; budak giler.
; tido
; $$$$
; suke lagu merepek2.
; handphne
; merepeking.
; hangout with frens
; holidayy

16. Pelukan atau ciuman??
; Both :)

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
; bodo
; jadah.
; omgoshh
; kann.
; fuck!
; mampos!

; babi
; sial

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??-
; galaxie
; remaja
; novel
; saji

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
Sorry malas aku nak list. haihh -,0

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
; nadd sewel
; deemyr
; dugong
; ah pow
; jibamx dxd
; shafexx
; ezzah
; cik chaa

No comments: