Thursday, May 7, 2009

eje eje mengeje.

Muhammad Jeffry Sahrin Bin Ahmaddin.
tu laa die name sebenar-benarnye budak giler.
yeay!
finally aku da reti eje name kau btol2.
jangan nak majok jek klw aku salah eje.
ketok kang pale tuh.
esk, 8hb may 09 genap 2bln kite berteman.
thanx budak giler!
sabar ngan karenah bodoh+sengal aku ni.
4 da 1st time aku nak ckp.
ilysm sayang!
evendow aku taw aku da selalu ckp kat dlm msg
but, aku tanak kau kecik ati.
aku nak gak ungkapkan bende tu dlm ni.
poyo giler aku.
ahh.lantak.
dulu aku bole wat kat si A takkan ngan budak giler ni aku takley nak buat.
biar org nak ckp ape.
yg penting aku da bahagia sekarang.
terima kaseh chenta kerana sudi hadir lagik.
for 2nd time!
aku nak tulis.
ilysm epy.
(1st time aku mention name die seyh :D )
p/s: jam bole berputar cepat sikit tak? tak saba wey nak jumpe budak giler!

2 comments:

pendi said...

aku time skola dulu nak tulis name dea dlm senarai player bola pon sampai kene carik cekgu kelas dea tawu tak . hahaha

goshafex said...

ape nie?
gua xphm!
haha