Thursday, March 26, 2009

messy :(

dis week aku rase minggu messy utk aku.
nak taw pesal.

  • assigment belambak. sume kene submit serentak. cam bagang!
  • assignment csc 202 kene wat system pakai microsoft access. susah nak mampos. cam nak giler aku rase aku pikir nak wat system tuh. bongok.
  • ade kawan laki aku nak feeling-feeling ngan aku. antar msg madah nak jiwang-jiwang lak. ohhh..sumpah aku geli. sowi babe!
  • tibe-tibe terasa rhendu kat seseorang. :(
  • xbf aku yg dulu-dulu sibok nak menagih chenta kembali. ohh..sumpah aku takde feeling daa ngan kau bodo!
  • nak apply ptptipu takley lak coz aku takde ic mama aku. bodo. parents aku divorce ahh. mane aku nak cekau ic mak aku. pakai ic mama tiri aku cam takley jek! nyusahkan orang tol.
  • rhendu nak blk jbbbbbbbbb!!!!!
  • begang ngan grupmate assignment aku! bongok. ingat aku ni pandai sgt ke kau nak dok relax jek tak wat assignment tu.

datz all. f0r today. aku tertekan skrg ni. takde idea nak menaip.

p/s: budak giler sori selalu wat anda runsing n risau. no matter how saye tetap sayang anda.

3 comments:

epy said...

rileks...
wat kerje pelan2...
jgn merungut....
tenang...
tenang..

kesian dak gler tue............hehehe

Mira3dora said...

waaa gua nex week mmg paling cam disaster gilerrrrr

SANG RASA said...

ya.ya.ya.

skunk memang musim bz giler2.

slamat menempoh ya!

:)