Saturday, January 10, 2009

kawan i lebiu so much!

entri kalini aku taknak citer-citer lagik pasal si chenta hati yang telah pergi. Tp kalini aku nak bercerita tentang kawan-kawan aku yang sangat besh!

life aku terasa indah apabila insan bernama kawan ade disamping aku. tengkiu frenz!
aku sayang sangat-sangat kat kowang.
:)

ni sebahagian kawan aku ;




she is NURADILAH OSMAN. die terror math! aku suke manje2 ngan die. kadang-kadang aku panggil die lecturer! nak taw nape coz die terror math ahh. ryna sayang dila taw!


ni lak aku panggil die LANBUYUT. hehehe.. tapi name betol2 die MOHD AZLAN BIN HASHIM. ermm.. keje kat 7eleven pelangi indah! hardcore kental beb. hahahha.. suke sangat panggil aku baby taf! padahal die tu yg patot aku panggil taf coz die suke sgt konon2 bwat muke taf. papepon kau tak fullfill lagik pemintaan aku ea lan banje kinder bueno ngan roti tampal goyang. aku takkan lupe dude! nanti aku blk jb aku tuntut. yeayy~

ni fieqa wit his bf asraf. AMIRAH SYAFIQAH ISLAHUDDIN. ermm die same tarikh laher ngan aku 8oktober. tapi tahon jek laen. last semester aku celebrate bday same2 ngan die. die bagi aku pashmina yang sgt cantek! terima kaseh ya. sayang kamu deh fieqa.


yey! ni die en ausie vox secret silence.nak lagu mimpi satu! heheheh.. MOHD NOR FIRDAUS BIN tah tak ingat lar dude.sorry! die belong to SI TEBAL ok. tak boleh nak kacau-kacau. nanti si tebal cekik korang baru taw! hahahah.. sekarang dengar kate die pon da rajin lapo mlm2 bute..betol ke? hahaha padan muke kau da jangkit penyakit makan aku..newAy die abang yang besh! sayang aus!..oppps sorry kakak tebal. :D lex-lex cool jek ok!

ni aid mozarella kekeju. MOHD ZAHID MAJID. ermmm..degil..kurus..keding..tu jek yang mampu aku describe pasal die. lame tak lepak same-same kan tgk bola kat sayed. ohh rhendu! nak tengok movie free.. aid, aku da senaseb ngan kau da skrg! baru kini aku taw camner kau rase mase kau kehilangan chenta dulu. huiishh..

ermm.. ni yang paling-paling aku sayang. nadd sewel! hahaha.. NURUL NADIA ABD AZIS. ktowg kwn since primary school kan. lame tuh! bak kate aus ktowg ni blood sucker.pastu ade ke patot aus cakap die ni akak aku. hahahah.. kowg jeleskan kiteowg rapat! die belong to aus. klw rase-rase nak makan penyepak aus lior-lior ahh ngan nadd. biar kowang kene sepak ngan aus.tol tak si TEBAL? hahahha... thanx dude coz selalu bagi support even aku dlm keadaan yang sgt-sgt down cam sekarang ni. lebiu so much! muah muah..
:D

dal. datz name i call her. tapi name die DINAIRNASARI SOEPIRMAN kot klw tak silap. die quite girl. pemalu kot. hahahah..geli jek! die selalu jdk pendengar masalah aku sekarang. ermm..dulu aku selalu dengar kau cite masalah kat aku kan. tapi sekarang da terbalik lak, kau lak kene dengar probs aku. thanx ea babe! i really really appreciate of whut u had said and adviced u gave me before. huh.. die suke panggil aku baby kreng. yes i know i kreng.hahahha.. kau lak aku gelarkan dal gemok.huhu..sorry! walaupon aku taw kau tak gemok.last but not least aku sayang kau dal!
:D

*for those yg aku tak senaraikan seperti yg di atas ni bukan bermaksod aku tak sayang kowang. aku sayang sume kawan-kawan aku ahh beb! klw bole sume pixcha aku nak letak dlm ni. :D

3 comments:

apek terror said...

gua cam beberapa rupe paras kawan2 lu nie geng..

iyan said...

muka aku mn?
sampai hati lu....
ahaks!

. said...

terima kasih rynaaaa. aku syang gilee kat kau. rindu time kiter bersama. friends forever .