Tuesday, December 16, 2008

pabila ego menguasai diri.

ego..
terkadang aku benci lak ngan perkataan itu.
ermm.. tapi aku tak ley nak sangkal bahawasannya setiap orang mempunyai ego mereka masing-masing. even aku pon ade ego aku yang tersendiri. tapi ego aku ni bertempat. ceh..aku bkn nak membangga diri ke pe tapi i know who i am. nape pabila ego menguasai diri semuanye berubah? tak terpikir ke oleh kite yang kadang-kadang bila ego tu da menguasai diri, kita boleh kehilangan sesuatu yang paling kita sayang. tak pernah terpikir ke wahai si ego egois diluar sane?

tak salah untuk kite menjadi si egois, tapi biarlah ianya bertempat. aku kadang-kadang ghimas ngan manusia-manusia egois ni. arrrghh.. tertekan jek aku rase. aku juz tak maw dieorg tu nyesal dan teros hanyut ngan dunia egois mereka itu datz all.

* aku amat rhendu kat die saat ini..*

No comments: